Piegāde

Kā pasūtīt:

Izvēlieties preces, spiežot pogu „Pievienot Grozam”.
Kad visas izvēlētās preces ir ieliktas Grozā, ejiet uz Grozu, pārbaudiet pievienotās preces, to skaitu un veiciet pasūtījumu spiežot pogu “Noformēt pirkumu”.
Ievadiet maksājuma un piegādes informāciju. Tālāk spiediet pogu “Veikt pasūtījumu”.
Uz Jūsu norādīto e-pastu uzreiz tiks nosūtīts rēķins. Ja e-pastu neesat saņēmuši pārbaudiet mēstuļu (spam) mapi vai sazinieties ar mums, iespējams, ka gadījusies kļūda e-pasta adresē. Ņemiet vērā, ka mūsu produkcija ir roku darbs, tāpēc var minimāli atšķirties no attēlā redzamā! PūraLādei ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma dzēst vai rediģēt piedāvājumā esošos produktus, mainīt produktu cenas. Klientam ir spēkā tā produkta cena, kas redzama pasūtīšanas brīdī.

Piegāde:

Gatavās preces izsūtam 2-3 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas.

Atkarībā no izvēlētā piegādes veida, pircējam preces parasti tiek piegādātas sekojošos termiņos no izsūtīšanas brīža: – Latvija 2 – 3 darba dienas – Lietuva un Igaunija 3 – 7 darba dienas – Eiropas valstis 5 – 15 darba dienas – ASV, Kanāda, Austrālija 15 – 30 darba dienas – Pārējā pasaule 15 – 30 dienas.

Piegādi veicam ar „VAS Latvijas Pasts” starpniecību,OMNIVA uz jebkuru vietu Latvijā vai pasaulē.
Paka tiks piegādāta norādītajā adresē vai arī pastkastītē tiks atstāts aicinājums izņemt sūtījumu tuvākajā pasta nodaļā vai Circle K Latvia.

Preču atgriešana:

Jums ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma veidlapu pēc pieprasījuma nosūtīsim jums e-pastā.
Preces jāatgriež 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas. Izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ, sedz pircējs.
Iesakām jau preces saņemšanas brīdī pārliecināties, vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai (modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri), lai izvairītos no pārpratumiem!

Preces atpakaļ nepieņemam un to vērtību neatgriežam:

Ja tas ir bijis individuāls pasūtījums (izņemot gadījumus, kad konstatēts ražošanas defekts).
Ja prece ir bojāta vai lietota – saglabāt arī oriģinālo iesaiņojumu, birkas.
Ja preces aprakstā ir bijusi norāde uz defektu kā dēļ prece iegādāta par samazinātu cenu.

Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pants).
Saņemot preci, veiksim tās novērtējumu un, ja tā nebūs bojāta vai lietota, veiksim naudas atgriešanu pircēja bankas kontā 10 dienu laikā. Par veikto naudas atgriešanu jūs informēsim e-pastā.

Datu apstrāde:

SIA Tujauzinikur ar šo apliecina, ka informācija un personas dati, ko Jūs esat iesniedzis saistībā ar pakalpojuma saņemšanu tiks apkopoti, apstrādāti un glabāti saskaņā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām attiecībā uz personas datu aizsardzību. Iesniedzot savus datus, Jūs piekrītat, ka dati tiek apstrādāti un uzglabāti visu šeit norādīto datu apstrādes laiku, kā arī normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pēc sākotnējās datu apstrādes tik ilgi, cik tas būtu nepieciešams.

Savāktie dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot, ja šādu pienākumu uzliek normatīvie akti. Jums ir tiesības jebkurā laikā prasīt savu datu atjaunošanu, informāciju par Jūsu personas datu lietošanu, kā arī prasīt savu datu dzēšanu.

puralade.lv lietotāja sniegtā personīgā informācija tiek izmantota pasūtījumu kvalitatīvai izpildei un klientu servisa nodrošināšanai.